Reklamacje
Zasady procesowania reklamacji
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych.
- Do produktów posiadających gwarancję producenta Sklep wysyła wraz z towarem kartę gwarancyjną, w której każdorazowo określone są warunki gwarancji.
- W przypadku, gdy towar ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121).
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, jeżeli towar jest wadliwy. W sytuacji wystąpienia wad, Klient może złożyć reklamację i żądać, według swojego uznania: wymiany towaru na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy (jeżeli wada jest istotna).
- Reklamacje powinny być składane pisemnie wraz z reklamowanym towarem.
- Do odsyłanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu oraz opis niezgodności towaru z umową.
- Towar należy odesłać na adres: Matpoz Tomasz Łoboda, Plac Józefa Hallera 6/2, 03-464 Warszawa. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.
- Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, Sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- Sklep rozpatruje reklamacje w terminie 5 dni od momentu otrzymania reklamowanego towaru.
Przejdź do strony głównej
MATPOŻ Tomasz Łoboda
Pl. Gen. Hallera 6/2
03-464 Warszawa
Telefon: +48 501 935 743
E-mail: biuro@matpoz.com
NIP: 113-076-98-57
REGON: 145816373