Zasady dostawy

Zasady składania i realizacji zamówień

  1. Zamówienia na towary oferowane w Sklepie internetowym przyjmowane są:
    • poprzez stronę internetową: www.e-strazak24.pl,
    • pocztą elektroniczną pod adresem: biuro@e-strazak24.pl,
    • telefonicznie pod numerem 507 080 011,
  2. Zamówienia za pośrednictwem sieci Internet można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadku zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Sklep może odmówić realizacji zamówienia i je anulować jeżeli nie będzie mógł potwierdzić zamówienia u Klienta w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zmówienia.
  5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu.
  6. Realizacja zamówienia następuje:
    • w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą zaksięgowania wpłaty zgodnej z wartością zamówienia na koncie,
    • w przypadku zamówień płatnych za pobraniem tylko do wysokosci 1000 PLN – po zakończeniu procedury składania zamówienia.
    • w przypadku zamówienia płatnego za pośrednictwem serwisu www.transferuj.pl - po przekazaniu przez serwis potwierdzenia realizacji płatnosci
  7. Modyfikacja zamówienia jest możliwa tylko do czasu, gdy zamówienie nie zostało wysłane do Klienta. Wprowadzenie zmian jest możliwe poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 507 080 011.
  8. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. 
    W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji zamówienia.
  9. W przypadku gdy towar jest niedostępny, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. Jeżeli Klient dokonał zapłaty za towar, Sklep zwróci Klientowi należność w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia.
  10. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z Klientem telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl